RSS2.0

Education sablon vásárlása

2009. február 10., kedd

A tegnapi nap felkérést kaptam egy oktatás (education) témakörű portal fejlesztésére. A megrendelő saját kérése alapján a HTML sablonok közül választottunk. Az oldalon a HTML sablongyűjtemény "Education" alkategória alatt található About Edu Center template-re esett a választás.
A vásárlási procedúra nem tartott tovább mint 2 perc. Egyszerűen az oldalról elnavigáltam a templatekingdom sablon nagykereskedés oldalára, majd választottam a PayPal-os fizetési opciót. A rendszer átdobott a PayPal oldalára, ott bejelentkeztem, megerősítettem a vásárlást és már jött is a levél, hogy hol tudom letölteni a megvásárolt sablont.

A szóban forgó megvásárolt és letöltött template a következőket tartalmazta:

  • source könyvtár:
    A sablon Photosop-os forrásfájlját (psd) és ennek jpg formátumba mentett képét
  • html könyvtár:
    Egy komplett weboldal struktúrát képekkel, css stíluslappal és természetesen .html oldalakkal
  • fonts könyvtár:
    Az oldalon használt betűtípusok
A .html fájl átlátható, jól strukturált módon felépített, így annak a megrendelő igényeihez való igazítása nem fog sok időmbe kerülni.
Ígyhát csak javasolni tudom ezt a sablont is.

0 megjegyzés: